Strona startowa:

Portal dla Kontrahentów

Przewaga w codziennym serwisie dla rzemiosła, przemysłu i handlu
Portal dla Kontrahentów na stronie webshop.schachermayer.com stał się niezbędną usługą dla rzemiosła, przemysłu i handlu. Klienci korzystają ze zintegrowanych usług podczas planowania, zakupów i produkcji.
W Portalu dla Kontrahentów usługi elektroniczne są powiązane i mogą być używane przez całą dobę. Portal dla Kontrahentów jest zoptymalizowany i kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami mobilnymi, dzięki czemu jest idealny do użycia w dowolnym miejscu.
Aplikacja | Schachermayer Scan to mobilne rozszerzenie do Portalu dla Kontrahentów i jest używane w połączeniu ze zbiorami artykułów w zamówieniach. Więcej informacji o aplikacji mobilnej TUTAJ.


Logowanie i dostęp
Aby uzyskać dostęp do osobistego obszaru, klienci Schachermayer logują się własnymi danymi dostępu do Portalu dla Kontrahentów. Logujesz się po raz pierwszy w Portalu dla Kontrahentów? Dostęp do sieci można uzyskać TUTA angefordert werden.

Katalog internetowy

Znajdź artykuły online szybciej niż kiedykolwiek
Dzięki katalogowi internetowemu w Portalu dla Kontrahentów klienci mają całodobowy dostęp do różnorodnych produktów obejmujących 100 000 pozycji magazynowych: narzędzia, odzież ochronna, technika mocowania, produkty chemiczno-techniczne, technika magazynowania, okucia, sprzęt kuchenny, podłogi i drzwi, zlewozmywaki, armatura, wyroby sanitarne, duże maszyny i osprzęt oraz metale.
Informacje dotycząc ceny i czasu dostawy są widoczne w katalogu internetowym, a użytkownicy mogą korzystać z wygodnych opcji wyszukiwania, opcji konfigurowania i porównywania, a także z narzędzi pomocniczych związanych z produktem, takich jak specjalne wyszukiwanie.

Przegląd zalet
  • opcje wyszukiwania za pomocą wyszukiwania pełnego tekstu, wyszukiwania kategorii w drzewie struktur, wyszukiwania funkcji, wyszukiwania specjalnego
  • opcja sortowania według artykułów magazynowanych
  • w wyszukiwaniu uwzględniane są synonimy
  • zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych
  • codziennie aktualne dane produktu
  • dostępność i cena są natychmiast widoczne
  • konfiguracja produktów
  • prezentacja produktów 360 stopni
  • dane techniczne, karty charakterystyki, instrukcje montażu i pliki CAD do pobrania
  • wyświetlanie ostatnio oglądanych przedmiotów
  • porównywanie produktów
  • wyświetlanie referencji, takich jak artykuły uzupełniające, akcesoria, dodatkowe artykuły konieczne itp.
  • sugestie produktów dotyczące interesujących artykułów
  • aktualne informacje o promocjach / nowościach / wyprzedaży
  • sortowanie wyników wyszukiwania według ulubionych, występowania lub numeru artykułu
  • bezpośredni dostęp do komentarzy do artykułu

Katalogi książkowe

Jak zwykle praktyczne
Każdego miesiąca aktualizowane katalogi w Portalu dla Kontrahentów stały się bardzo ulubionym narzędziem. Użytkownicy przeglądają artykuły online w poszczególnych rozdziałach, znając je z katalogów drukowanych. Wyraźna struktura produktów upraszcza wyszukiwanie. Katalog internetowy jest połączony z katalogami książkowymi, przełączanie między nimi jest szybkie i proste.

Koszyk

Zamawiaj w kilku krokach
Koszyk zawiera wszystkie aktualnie dodane produkty w przejrzystej formie. Dane artykułów i dostawy można w każdej chwili edytować. Możliwe jest również bezpośrednie finalizowanie zamówienia, bez podglądu. Ponadto istnieje koszyk PUSCH, w którym wcześniej zapisane miejsca magazynowania przesyłane są do Schachermayer (Link do aplikacji | Schachermayer Scan / PUSCH)
Edytuj koszyk
  • Zmiana danych nagłówka:
    Tutaj możesz edytować typ wysyłki, adres dostawy i ogólne dane.
  • Usuwanie pozycji z koszyka:
    za pomocą tej funkcji wszystkie pozycje koszyka zostaną usunięte.
  • Usuwanie błędnych artykułów:
    jeśli błędne artykuły zostaną przeniesione do koszyka, elementy można usunąć za pomocą tej funkcji.
  • Pobieranie koszyka:
    Za pomocą tej funkcji zawartość koszyka można przekonwertować na plik CSV, UGS lub PDF.
  • Dodawanie koszyka do listy:
    Wszystkie pozycje w koszyku mogą być dodane do dowolnej listy artykułów. Jeśli użytkownik otworzy szczegóły artykułu, można również dodać pojedyncze artykuły.
Finalizowanie zamówienia
Dzięki funkcji "kup teraz" koszyk jest przesyłany do Schachermayer, a zamówienie jest uruchamiane.
Kliknięcie na "Dalej" powoduje ponowne wyświetlenie przejrzystego podsumowania zamówienia ze wszystkimi pozycjami, szczegółami dostawy itd. Informacje o "dodatkowych opłatach" zostaną przekazane w zamówieniu do Schachermayer.

Moje konto

Wszystkie ustawienia początkowe - takie jak dane klienta, ustawienia dostawy, uprawnienia, limit budżetu dla pod-użytkowników - można wprowadzić w sekcji "Moje konto - Edytuj użytkownika podrzędnego, Edytuj profil i Zmień hasło".

Dokumenty

Dla idealnej przejrzystości
W "Dokumentach" można zobaczyć wszystkie zamówienia, faktury, noty kredytowe, otwarte pozycje, otwarte zamówienia i zamówienia budżetowe, informacje o sprzedaży i listę załadunkową stworzone przez Schachermayer od 1 stycznia 2016 r. W ten sposób użytkownicy mają doskonały przegląd wszystkich ważnych dokumentów. Dostępna jest również praktyczna funkcja wyszukiwania z ograniczeniem czasowym i wyborem statusu.

Zbiory artykułów

Efektywne zarządzanie produktami i magazynami
Klienci tworzą własne listy artykułów w zbiorach artykułów za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Na przykład można tworzyć listy związane z projektem, osobne listy dla ekip montażowych lub specyficzną bazę komponentów powtarzającą się w wieli realizacjach. Ponadto, listy są bazą do tworzenia indywidualnych etykiet (link do projektanta etykiet). Poprzez Zbiory artykułów Klienci mogą zamawiać całe listy lub pojedyncze wybrane artykuły z tych list. I to nie wszystko: nawet za pośrednictwem aplikacji | Schachermayer Scan można dodać artykuły do koszyka. Więcej informacji o aplikacji mobilnej TUTAJ. (Link do obszaru aplikacji) Przegląd zalet
  • szybkie wyszukiwanie powtarzających się artykułów
  • dane produktów na listach artykułów są codziennie aktualizowane
  • artykuły wychodzące z oferty są oznaczone
  • dokonywanie zmian możliwe jest w każdym momencie
  • doskonały przegląd różnych grup produktów
  • określanie indywidualnych wielkości jednorazowych zamówień

Materiały

Praktyczne do pobrania
Pozycja menu "Materiały" zawiera pomocne dokumenty - takie jak formularze, szablony zamówień, plany zamknięć dla klucza generalnego itp. W razie potrzeby można je pobrać na własny komputer i przyśpieszyć proces ofertowania.

Projektant etykiet

Tworzenie i drukowanie własnych etykiet

Aby uzyskać optymalny przegląd własnego magazynu, można utworzyć spersonalizowane etykiety, wydrukować je, a następnie oznaczyć nimi miejsca magazynowania. Oprogramowanie do tworzenia własnych etykiet zawiera praktyczne szablony, co pomaga w wybraniu odpowiedniego formatu etykiety.
Tak to działa
  1. zaloguj się do Portalu dla Kontrahentów na webshop.schachermayer.com.
  2. idź do: zakładki Projektant etykiet
  3. wybierz szablon
  4. zaprojektuj swój własny układ, dostosuj i zapisz
  5. wybierz i wydrukuj utworzony szablon

Serwis dużych maszyn

Dla płynnych procesów produkcyjnych
Wsparcie techniczne dla maszyn do obróbki drewna i metalu można uzyskać za pośrednictwem formularza w Portalu dla Kontrahentów. Wystarczy kilka kliknięć i podać niezbędne dane do odpowiedniego zgłoszenia serwisowego. Dział obsługa klienta jest natychmiast informowany, a klient otrzymuje informację zwrotną. Upraszcza to składanie zapytań i zapewnia zoptymalizowany przepływ informacji i danych w dalszym procesie.